Documentele care nu sunt încă digitalizate se pot transmite prin Formularul de contact din SPV

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual.

IMPORTANT: Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria ”Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.

Reamintim că, de la 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual.

Menționăm că, pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

• Scanarea la rezoluție maxim 300 dpi

• Eliminarea automată a paginilor albe (goale)

• Scanarea în alb-negru

• Scanarea într-un fișier format PDF

• Comprimarea fișierului PDF


Susţine
   DONEAZà  
contribuind la promovarea unui altfel de jurnalism!
Orice sumă contează!

Mihai Calin Paval
RO53INGB0000999901462814
ING Bank

Asociaţia Reporter pur şi simplu
CIF: 27968875
IBAN: RO93RZBR0000060014546682
Raiffeisen Bank

Credem, sincer, că se poate face
jurnalism fără circ mediatic, de oricare ar fi acesta.
Un jurnalism care să promoveze frumosul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *